WELCOME TO THE WORLD OF DANISH & DANIA

By: Mak and Abah Of Lovely MDs

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 19-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Danish and Dania...

35 hari dah umur dania hari ni..hari tu mak baru perasan dania dah mula pandai mengagah..tu pun opah yang bagitau..abang danish pulak pantang kalau ajak bergambar...lagi2 dengan adik dania..suke bebeno..dania plak makin comel dari sehari ke sehari...



Monday, 17-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kena tinggal lagi...

Hari ni Dania dah 33 hari..Semalam abah dah balik penang...tinggal lagi kami anak beranak ngan opah..apa nak buat abah kena kerja..Hari ni mak pakaikan dania baju yang abah beli..comey je tengok anak mak pakai baju baru..Kiranya first time abah belikan baju utk baby girl..terror gak abah..apa nak buat..mak tak leh kuar rumah..




Saturday, 15-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Howz my new look?

Dania hari ni dah masuk fasa baru usia dia..Hari ni dia 31 hari atau 1 bulan 1 hari. Ni la ghupenya lepas dah dicukur licin oleh abahnya..Abah pun sebenarnya takut2 gak nak cukur..maklumla, kepala baby..lembut lagi..Amacam...nampak comey jugakkan??



Friday, 14-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Dania 30 hari...pi klinik kesihatan

Semalam hati mak berbunga sebab abah balik sini..rindu sangat kat abah..danish pun asyik sebut2 je abah dia..rindu jugakla tu... Abah sampai 11malam..Tapi danish tetap takmo tido sebab nak tunggu abah...

Hari ni, kami bawak dania pi klinik..Tapi sekarang takde lagi suntikan untuk sebulan. So, just untuk ditimbang dan diukur je..berat dania dah 3.6kg. Sama macam umur dia 20 hari..Ukur panjang pun dah 50cm..Tapi yang tak puas hati tu berat mak turun sikit je...Ish payah betul berat ni nak turun...

Ni gambo dania lepas balik klinik


Ni gambo lepas tukar baju sebab dania muntah plak..ni gambo terakhir sebelum dicukur


Petang tu sebelum mandi, abah cukur rambut dania sampai licin..botak kepala anak mak..harap2 rambut dia tumbuh lebih lebat dan cantik...


Wednesday, 12-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Puteri kami dah 28 hari..

Hari ni seperti biasa juga...menguruskan danish dan dania..Hari tu mak perasan rambut dania bahagian depan dah gugur sendiri..nampak gonjeng je kepala anak mak ni..Bila mak mms gambar dania kat abah, abah kata bila dia balik nanti dia akan cukur rambut dania..Kesian dania...



[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net