WELCOME TO THE WORLD OF DANISH & DANIA

By: Mak and Abah Of Lovely MDs

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Mar-2008 12:11 Email | Share | | Bookmark
26 hari Dania di dunia...

Semakin bulat dan cute puteri mak sorang ni...abg danish pulak semakin hensem..dah dekat sebulan mak pantang rupanya..sekejap je rasanya..dah lama gak dok kat kampung..kesian abah kat rumah dok sorang2.. sabarlah abah ye..nanti kita bersama balik satu family;-)





Sunday, 9-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Dania...25 days

Mak suka sangat gambar ni...seronok tengok danish sayang adiknya..



Thursday, 6-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Dania 22 days..

Suka tengok aksi2 dania dgn baju seksinya tu...



Wednesday, 5-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Dania 21 days...

Semalam sepatutnya nurse datang..tapi tak dtg..mak tak sabar nak tau berat dania berapa..Rasanya naik sebab pipinya dah tembun..Abg danish pun makin sayang adik.. tengok la gambar2 ni...








Monday, 3-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
sleeping beauty...19 days...

Mak snap gambo ni masa si comel mak ni tgh syok tido...Mak tengok dania dah berisi sket..muka pun dah bulat..kulit pun dah tegang...takde lagi kedut2 dan mengelupas mcm baru lahir hari tu..Makin comey mak tengok..

lenanya dia tidoq...


Ni pulak aksi2 abg danish..Dia bukan boleh tengok mak ambik gambo adik, mesti suruh snap gambo dia gak..Macam2 pose la dia bagi..Enjoy the photos..



[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net