WELCOME TO THE WORLD OF DANISH & DANIA

By: Mak and Abah Of Lovely MDs

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 20-Jul-2006 01:31 Email | Share | Bookmark
The World's Largest Toy Museum..

eh...ape tuuu??
ni ape plak??
ape danish tengok tuuu??
 
 
 
 
 
Hari ni kami nak pi Toy Museum..Dah lama dengar, tapi baru ni nak pi...Ingatkan besar muziumnya..rupenya takla besar sangat...Tapi toys dalam tu memang banyak...macam2 karektor ade, dari yang cute sampai yg menakutkan pun ade... Danish pulak...mule2 sampai dah takut...Agaknya dia tergezut tengok ninja turtle besar sambut kedatangan dia....Lame2 dia ok...Tapi kesian Danish...masa ni, kat kepala dia banyak ruam...So mak sapu calamine lotion lepas mandi...Tu yang nampak putih kat kepala dia....macam uban plak nampak dari jauh...hehehe...Sorry ye nak...








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net